MAA-AINESKULJETUS INKOO, KIRKKONUMMI, ESPOO, Karjaa, SEKÄ KOKO LÄNSI-UUSIMAA

Hiekka- ja kiviaineskuljetukset sekä muut maansiirtotyöt hoituvat luotettavalla ammattiosaamisella Trans J. Nummelinilta. Tarjoamme maa-aineskuljetuksia (mm. soraa, mursketta, multaa, kuorikatetta) niin yrityksille kuin yksityisille kotitalouksillekin alueella Karjaa, Espoo, Kirkkonummi ja koko Länsi-Uusimaa. Kuljetamme kaiken kokoiset maa-aineskuormat sovitussa aikataulussa sovittuun osoitteeseen.

Ota yhteyttä ja PYYDÄ TARJOUS

AINA SOVITUSSA AIKATAULUSSA

Hoidamme maa-aineskuljetukset aina huolellisesti perille sovittua aikataulua noudattaen. Monipuolisen kalustomme ja osaavien työmiestemme avulla saat meiltä tarvitsemasi maa-aineskuljetuksen perille ripeälläkin aikataululla. Toimitamme maa-ainekset (mm. multaa, kuorikatetta, soraa, mursketta) alueella Karjaa, Espoo, Kirkkonummi ja koko Länsi-Uusimaa. Pyydä tarjous maa-aineskuljetuksista!

LAADUKAS ja LUOTETTAVA MAA-AINESKULJETUS INKOO, KIRKKONUMMI, ESPOO, Karjaa, SEKÄ KOKO LÄNSI-UUSIMAA

Laadukkas maa-aineskuljetus (mm. soraa, mursketta, multaa, kuorikatetta toimitettuna) alueella Inkoo, Espoo, Kirkkonummi, Karjaa, Veikkola, Vihti, Nummela, Lohja, Fiskari, Siuntio ja lähialueet.